DJI Care Enterprise Basic (L2) activation code for 12 months

SKU: AC27460
Category: Cameras
  • GTIN: 6941565975584
Within these 12 months, you have the option of exchanging a defective device for a new or refurbished device up to twice for an additional service fee. The defect may also be caused by an accident for which you are responsible. This service is therefore similar to insurance.
1.171,00 €
excl. 19% VAT , plus shipping costs
  • Currently out of stock
  • Currently out of stock

Description

1. Before purchasing DJI Care Enterprise Basic, make sure that DJI Care Enterprise Basic already linked to your device has not expired.
2. To ensure that you can use the service normally, DJI Care Enterprise Basic and the corresponding device must be purchased in the same country or region. The service is only available in the country or region where DJI Care Enterprise Basic was purchased.
3. The maximum total duration of Care Enterprise Basic is 36 months (1x 12 months already included with the device + 2x 12-month extensions with 2x this item)
4. A fee of ?799 is payable for replacement.

Covered are damages caused by, for example:

  • Operator error
  • Signal interference
  • Collisions
  • Accidents
  • Crashes

Care must be successfully activated at https://service.dji.com/care/active shortly after purchase, otherwise the claim will be void.

DJI Care is treated as a "multi-purpose voucher." No sales tax is shown for such vouchers at the time of purchase. See UStG � 3 (14) and (15) and the EU VAT System Directive.

Please refer to the manufacturer's website for the exact terms and conditions of service: www.dji.com/de/service/djicare-refresh

Important information

DJI Care Enterprise Basic kann vor Ablauf oder innerhalb von 15 Tagen nach Ablaufdatum des Service um ein weiteres Jahr verlängert werden. Es wird lediglich der Aktivierungscode zur Registrierung bei DJI erworben. Durch die Aktivierung wird der Care-Vertrag direkt mit DJI abgeschlossen, die Airclip Service GmbH & Co. KG ist hierbei nur Vermittler. Jegliche Serviceansprüche und Dienstleistungen sind somit direkt mit DJI abzuwickeln. Nach Aktivierung des Codes ist kein Widerruf mehr möglich!

Auf der Zielseite zur Aktivierung muss als Sprache Deutsch gewählt werden und das Gerät sollte bereits über die Pilot App bei DJI registriert sein, ansonsten kann es zu Fehlermeldungen kommen.

Die Zielseite wird nur über Desktop-Browser auf PC/Laptop korrekt angezeigt. Alternativ können Sie bei Android oder iOS Smartphones/Tablets in Chrome bzw. Safari die "Desktopansicht" aktivieren